نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
پیشنهادی دیگر از سوی یوونتوس رد شد!

پیشنهادی دیگر از سوی یوونتوس رد شد!

بر اساس گزارش های مختلف، بیانکونری پیشنهاد 8/5 میلیون پوندی باشگاه سویا را برای به خدمت گرفتن فرناندو یورنته رد کرده است.

پس از فروش کارلوس باکا به میلان در نقل و انتقالات تابستانی امسال، باشگاه اسپانیایی به دنبال یک جایگزین برای این بازیکن است و فرناندو یورنته از یوونتوس را به عنوان یکی از گزینه های خود در نظر گرفته است.

یورنته در فصل 2013 با قراردادی آزاد راهی تورین شد و در حال حاضر بیانکونری مصمم است که از فروش او پول قابل توجهی به دست آورد. بانوی پیر قیمت فروش یورنته را 10/5 میلیون پوند اعلام کرده است و به مبالغی پایین تر از این مقدار راضی نخواهد شد. بنابراین، با شرایط اخیر، اونای امری که در حال آماده سازی تیمش برای فصل جدید است باید به فکر یک بازیکن دیگر در تیم خود باشد.

باشگاه های مختلفی همچون منچستریونایتد و آرسنال علاقه مندی خود را به جذب این مهاجم اسپانیایی اعلام کرده اند. پیش از این در گزارش ها ذکر شده بود که باشگاه آرسنال با مدیر برنامه های یورنته مذاکراتی داشته است. کوریره دلو اسپرت ادعا کرده بود مدیر برنامه های این بازیکن به لندن پرواز کرده است تا کارهای نهایی انتقال او را به لندن انجام دهد.

همچنین گزارش شده است که لوئیس فن خال سرمربی منچستر یونایتد به دنبال مهاجمی با خصوصیات فرناندو یورنته برای ترکیب تیم خود است. به علاوه، باشگاه های کریستال پالاس و استوک سیتی نیز باشگاه هایی هستند که برای به خدمت گرفتن یورنته علاقه نشان داده اند.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: